Over het boek


Afvallen met pasta's, pizza's, hamburgers, salades, soepen en chocola is leuker (en effectiever) dan knagen op kanariezaad, tarwegras of ander hypevoedsel. Mieke Kosters gelooft niet in diëten, maar in bewust kiezen voor het (aller)lekkerst en in slim combineren. Alle recepten staan binnen 20 minuten op tafel en hebben een maat: van XS tot XL. Jij bepaalt welke omvang je maaltijden krijgen. Met enkel XL's val je niet af, maar van alleen XS'jes word je rebels. Dus combineer slim, zo vind je balans in je eetpatroon en dát is houdbaar voor altijd.



Recepten uit het boek


XS-recept: Sushibowl

XS-recept: Sushibowl


Het nieuwe boek In 20 minuten van XL naar S van Mieke Kosters ligt eindelijk in de winkel! Zij gelooft niet in diëten, maar in bewust kiezen voor het (aller)lekkerst en in slim combineren. Ook in dit boek laat Mieke zien hoe je effectief kunt afvallen mét pasta's, pizza's, hamburgers, wijn en chocolade. Voor haar geen kanariezaad, tarwegras of ander hypevoedsel. Alle recepten staan binnen 20 minuten op tafel en hebben een maat, van XS tot XL, en Mieke geeft daarnaast tips hoe je van een XS een S kunt maken of van een S'je een L. Jij bepaalt welke omvang je maaltijden krijgen. Want met enkel XL's val je niet af, maar van alleen XS'jes word je rebels. Miekes advies: combineer slim, zo vind je balans in je eetpatroon en dát is houdbaar voor altijd.

Probeer om te beginnen eens deze simpele sushibowl. Het is een XS-gerecht (336 kcal), maar simpel uit te breiden naar een M-gerecht (461 kcal) door Mieke's plustip: 'Neem 200 gram koudgerookte zalm, 2 eetlepels sesamolie en 4 eetlepels geroosterd sesamzaad.' 

XS-recept: Mocktail met aardbei, limoen en basilicum

XS-recept: Mocktail met aardbei, limoen en basilicum

Boerenkool Mexican Style

Boerenkool Mexican Style

S-Recept ~ 352 KCAL 

Italiaanse mini-frittata's

Italiaanse mini-frittata's

XS-recept ~ 78 kcal per stuk